اخبار استخدام | فردا؛ موعد توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ فردا بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد، گفت: این آزمون روز پنج شنبه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود.
اخبار استخدام | فردا؛ موعد توزیع کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کد خبر : ۴۰۴۴۲

علیرضا کریمیان در گفت و گویی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از فردا دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

به گفته کریمیان، نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز چهارشنبه به تاریخ ۱۱ مرداد صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. داوطلبانی که مشکلی در اطلاعات هویتی خود مشاهده کردند می‌توانند به نماینده رفع نقص کارت مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. همچنین این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضو باشند؛ لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

وی افزود: فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر